25.3.2018

25.3.2018

sunnuntai 24. huhtikuuta 2011

NUKEISTANI JA BLOGEISTANI

Tänään on sunnuntai ja ensimmäinen pääsiäispäivä ja 24. päivä huhtikuuta. Asteita on +15 ja aurinko paistaa pilvettömältä taivaalta.
Linnut laulavat ja perhoset lentelevät. Eilen kuulin sängyssä korvan juuressa outoa ininää...no helikopterilentäjät ovat ilmeisestikin jo saapuneet lämpimien säiden myötä ja ilmoittavat kesän tulosta. Kesä on muutoin ihana, mutta...mutta nuo ikuisesti inisevät helikopterilentäjät kun saapuvat ja hyökkäävät heti minuun imemään vertani, niin ei se vaan kivaa ole. Mutta onhan kesässä paljon kivaakin.


Selailin jälleen noita vanhoja valokuviani ja löysin lähikuvia nukeistani. Ja koska tämän blogini kaunis pohjakin on nukkepohja, niin ajattelin niitä minunkin nukkejani ripustella sinne tänne.


Minulla on useita blogeja, mutta aion järjestellä niitä eri kategorioihin, joista sitten kirjoittelen niissä. Tähän blogiini sopii nukkeni.

                         Tämä nukkeni Marianne on jo 45 vuotta





                                     Irene nukkeni on 40 vuotta vanha
Tässä on vain osa nukeistani, joilla olen leikkinyt tai joita olen ostanut tyttärelleni. Aina olen ollut nukkemaakari ja olen sitä edelleenkin. En pääse hyllyjä ohittamaan ellei joku nukke tai nalle pomppaa syliini ja haluaa mukaani. Ja sehän sopii minulle kuin myös rakkaalleni.


Nyt toivottelen teille kaikille oikein leppoisaa ja auringonpaisteista ja lämmintä pääsiäisen jatkoa!





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti