25.3.2018

25.3.2018

lauantai 10. syyskuuta 2011

HEIDIN SUURI PÄIVÄ KOITTAA PIAN...

Tänään on lauantai ja 10. päivä syyskuuta. Päivä on pilvinen ja asteita on +13 ja luvassa +15 ja sateita. Kovin syksyiseltä ja hämäriltä jo päivät vaikuttavat. Pian alkaa pimein aika, mutta sitten taas heti joulun valojen sammuttua, alkaa aurinko paistaa ja menemme kohti kevättä ja uutta kesää. Me vietämme ensimmäistä kertaa nyt koko talven Espanjan auringon alla eli lähdemme sinne lokakuun lopulla ja palaamme vasta maaliskuun lopussa. Mielenkiintoinen tutkimusmatka meille! Mutta Heidi on täällä hyvässä turvassa ja hoidossa kotihengettären seurassa.


Laitanpa tänne joitain kuvia Heidistä:


Tässä jo hieman joulun tunnelmaa, minä ja Heidi, viime jouluna 2010.
Mutta nyt toivottelen teille kaikille oikein lupsakkaa viikonloppua ja pitäkää itsestänne hyvää huolta!

4 kommenttia:

  1. Iski ihan hätä kun totesin että murun mutinat blogi oli kadonnut... onko minun yhteyksien moka vai oikeasti poistettu? En nimittäin haluaisi teitä kadottaa elämästäni, olette tulleet kovasti tärkeiksi niin jutuissa kuin musiikissa jota minullekin henk.koht. soititte. On niin ihana lukea elämänmyönteisiä ja iloisia tarinoita. ystävyydellä, Hilima

    VastaaPoista
  2. Voi Hilima rakas ystäväni, en minä sinua jätä! Minä vaan vaihdoin murun mutinoiden nimeä uuden kotimme nimeksi eli: http://spanishhome-sweethome.blogspot.com. Siellähän me olemme ja kerromme elämästämme Espanjan auringon alla! Mukavaa syksyn jatkoa!

    VastaaPoista
  3. Helpotuksesta huokaisen :) Olin jo ihan pulassa että mistäs minä nyt kuulumisianne luen. Mukava päästä matkalle mukaan, täällä kun pakkaset paukkuu nurkissa niin on kiva istahtaa koneelle kahvimukin kanssa ja lukea miten siellä etelän lämmössä elo sujuu :)Halauksia Hilimalta

    VastaaPoista
  4. Voi, kiitos ihanasta kommentistasi Hilima ystäväni! Minäkin ajattelen sinua! Mukavaa päivän jatkoa ja halaus sinulle!

    VastaaPoista