25.3.2018

25.3.2018

sunnuntai 3. tammikuuta 2010

Ilonpesän kuulumisia 3.1.2010

Tänään on sunnuntai ja 3. päivä tammikuuta. Lunta on edelleenkin sadellut hiljalleen muutama sentti ja pakkasta on -8 astetta.


Olen kutonut Baktus huiviani ja nyt olen saanut jo kudottua 90 cm, joten aloitin kavennukset toisessa reunassa. Tämä meneekin sitten aika nopeaan, kun on kavennuksia. Uskon, että tästä huivista tulee erittäin kaunis ja tämä on myös ensimmäinen huivini, jonka olen tehnyt.


Tänään en ole enää ottanut lääkettäkään, joten hartiani ovat jo aika hyvässä kunnossa. Huomenna pääsenkin jo taas ihanaan vesijuoksuun kahdesti viikossa, joten eiköhän siinä jo kuntoon ala tulla. Tämä vuosi tulee olemaan erittäin muistorikas vuosi, sillä meillä on paljon suunnitelmia, joita aiomme myös toteuttaa.













Tänään aion vielä kokeilla soittamistakin, mutta pienellä hanurillani, joka on 5 kiloa kevyempi kuin pianohanurini ja on siis näppishanuri. Enpä ole näppikselläni soitellutkaan aikoihin, kun se on hieman vaikeampi kuin pianohanuri, jolla olen soitellut jo liki 7 vuotta, mutta saamatta mistään ulkopuolista apua hanurin soittoon. Mutta minä soitan siten, kun olen itse oppinut sitä soittamaan ja nautin soittamisesta hyvin paljon.







Kunhan saan tämän huivini valmiiksi, niin sitten jatkan kirjoneulevillatakkiani, josta puuttuu enää toinen hiha. Mutta ennen kevättä sekin siitä valmistuu. Ja onhan minulla sitten näitä pieniä töitä kuten sukkia ja pipoja, joita voin tehdä aina välillä.

Mutta nyt toivottelen teille kaikille oikein leppoisaa sunnuntaipäivän jatkoa ja mukavaa alkavaa viikkoa! Pitäkää itsestänne ja toisistanne huolta!
Posted by Picasa

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti