25.3.2018

25.3.2018

maanantai 16. marraskuuta 2009

Bem Vindos!

Bem Vindo

Tänään on maanantai ja 16. päivä marraskuuta. Yöllä on satanut vettä, mutta ei nyt päivällä ollenkaan. Harmaat pilvet kuitenkin peittävät auringon näkyvyyden tänne Pohjolaan. Asteita on +5 ja tämä lämpö-ja sadeaalto jatkuu koko viikon ainakin mitä ennusteisiin on uskomista. Mutta hyvä näin!
Minä olen nyt sikainfluenssarokotuksen takia täällä kotona karanteenissa ja vältän ihmispaljouksia, jotta tämä vaarallinen tauti ei minuun tulisi. Mutta aikani kuluu täälläkin tosi hyvin ja päivät kuluvat niin nopeaan, että tuntuu kuin olisi vasta herännyt ja sitten onkin jo ilta. Me pysyttelemme myös vesijuoksusta pois, jotta tämä rokotus ei pahentuisi kloorivedestä. Aina on hyvä suojata itsensä, jos siihen on mahdollisuus.
Mutta minä kudon nyt itselleni baskeria vanhasta Teddy-langasta, jota minulla oli sattumoisin vielä 300 grammaa ja se riittää aivan hyvin. Nyt olen baskerissani jo kavennuksissa, joten pian se valmistuu.
Nyt toivottelen teille kaikille oikein mukavaa uuden viikon alkua ja pitäkää huolta itsestänne ja auttakaa myös lähimmäisiänne!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti