25.3.2018

25.3.2018

sunnuntai 1. marraskuuta 2009

Feliz Domingo!





Tänään on marraskuun 1. päivä ja pianhan se joulukin tulee. Joulu tulee niin pian, että emme huomaakaan, kun se on jo ohi yhtä nopeasti kuin tulee. Niinhän ne päivät kuluvat nopeasti, että ei meinaa oikein perässä pysyä, kuten olen todennut jo monet kerrat.

Hääpäivämme on vietetty ihanissa tunnelmissa ja valsseja soitellen. Nyt olemme nauhoittaneet Love me tender ja jonka lähetimme Brasiliaan ystävillemme, jotka myös nauhoittavat oman sovituksensa ja yhdistävät nämä keskenään. Mielenkiintoista millainen siitä tulee! Mutta kaikkea uutta pitää vaan rohkeasti kokeilla!

Laatikosto on ihana edelleenkin ja siinä ihailen aina niitä lankoja, jotka siellä odottavat käsittelyä. Kyllä minä pian saan taas voimia, että jaksan kutoakin, sillä kutominen on minulle hyvin tärkeää.

Kuten mainitsin jo Helena-ajatelmissakin, niin eilen oli koko päivän nämä Bloggerin blogit epäkunnossa, joten en päässyt mihinkään päivittämään niitä. Mutta onneksi nyt on kaikki kunnossa ja sormeni saavat taas iloisesti naputella kirjoitusta tänne.

Huomenna alkaa taas arki ja minä odotan jännityksellä, milloin uusi ihana tietokoneeni suvaitsee saapua tänne Ilonpesään ilahduttamaan meitä uudella windows7 järjestelmällään. No, sitä on kiva taas tutkia, miten paljon on uudistuksia tullut ja miten kaikki toimii. Olen onneksi tutustunut jo netissä win7, joten en uskoisi itseni olevan ihan uuno sen kanssa. Onhan tätä tietokone hommaa tullut jo kokeiltua aina 80-luvulta asti, kun lapsillani oli tietokoneet. Olen aina rakastanut kirjoittamista eli jo ammoisina kouluaikoina, kun isälläni oli vanha, käsikäyttöinen matkakirjoituskone, niin sillä jo kirjoittelin paljon. Ja samoin aikoinaan työssäni jouduin tai sain kirjoittaa paljon tekstiä, josta nautin paljon.

Mutta nyt on tullut aika toivottaa teille kaikille oikein leppoisaa ja rauhallista sunnuntain jatkoa ja pitäkää itsestänne ja toisistanne huolta!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti