25.3.2018

25.3.2018

perjantai 19. helmikuuta 2010

Unelmakodin kuulumisia 19.2.2010

Tänään on perjantai ja 19. päivä helmikuuta. Pakkasjakso vaan jatkuu ja jatkuu, sillä tänäänkin on ollut -15 astetta. Mutta kyllä nämä pakkaset vielä hellittävät, sillä ainahan tuo kesä on tullut, kuten kevätkin. Nyt on vain ollut tavallista kovempi talvi pakkasineen ja runsaine lumineen. Mutta toivottavasti kesä olisi sitten lämmin, mutta ei liian kuuma, sillä sekään ei ole hyväksi. No, ottakaamme vastaan, mitä ylhäältä annetaan ja olkaamme tyytyväisiä elämäämme, että saamme elää ja olla rakkaittemme kanssa.
Laitan tähän vielä muutaman kuvan soitostani ja joitain muita kuvia, nostalgisia kuvia, minun rakkaita nukkejani 60 vuotta vanhojakin jopa.
 
Katse kohti rakkaintani
 
                               Ja taas alkaa naurattamaan...
 

            No, osaanhan minä vakavakin olla...aina joskus

Mutta tänään sain ison lähetyksen ja siinä oli rakkaita vanhoja ja vähemmän vanhoja nukkeja. Heti laitoin heille uudet vaatteet, joita laatikostani löytyikin. Nyt kudon sukkia itselleni, mutta välillä pitänee tehdä uusia vaatteita kaikille nukeilleni.
 

Tässäpä minun leikkinurkkaukseni tai käsityönurkkaukseni rakkaine nukkeineen ja nalleineen
 

Tässä näkyy vasta tulleita nukkejani Emman vieressä
Ja tässä edessä on minun vanhimmat jo 60 vuotiaat nukkeni Riitta ja Irma, joilla on minun äidinäitini virkkaamat vaatteet yllään.
Tässä komeilee minun single levyni ja Elvis päällimmäisenä
Tässä olen kutomassa itselleni sukkia Puro Batik langasta
Nyt toivotan teille kaikille oikein leppoisaa viikonloppua ja pitäkää itsestänne huolta ja hyvää yötä  - Boa Noite!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti