25.3.2018

25.3.2018

lauantai 20. helmikuuta 2010

Unelmakodissa nostalgisia tunnelmia myrskyä kuunnellen 20.2.2010

Tänään on lauantai ja 20. päivä helmikuuta. Ulkona on kova myrsky ja tällä hetkellä on pakkasta -17 astetta, mutta aamulla oli enemmän. Tänä yönä on odotettavissa lumimyräkkää, joka lähestyy Ruotsista ja on jo meren päällä ja lähestyy eteläistä rannikkoamme ja saavuttaa yöllä myös Satakunnan alueen. No, onneksi ei ole lumitöitä eikä pelkoa, että ei pääse aamulla ulos, kun lunta on kasaantunut niin paljon oven taakse. Täällä lämmön ja rakkauden keskellä me vain kuuntelemme myrskyn huminaa ja pidämme verhot tiukasti ikkunan edessä, jotta ei tuuli pääse sisään.
Olen tänään myös kutonut sukkaani, joka on jo 40 cm pitkä varsi ja aloitin jo toista sukkaa, jotta saan molemmat sukat samaan kohtaan. Näin saan molemmat sukat nopeammin valmiiksi ja käyttöön.
Sain myös tänään skannattua hyvin vanhoja valokuvia, mustavalkoisia ja minun lapsuudessani otettuja. Niitä on niin kiva aina katsella. Me myös soittelimme ja minä kokeilin soittaa myös näppikselläni ja kyllähän sekin alkaa jo mennä, kun vaan enemmän soittaisin sillä, mutta kun tuo pianohanurini vaan vetää niin puoleensa. Mutta ehkäpä minä taas huomenna soittelen näppiksellänikin.
Mutta pitemmittä kirjoituksitta, laitan tähän joitain nostalgisia kuvia, joista olen itseni eroittanut.
 
No, mutta kukas rinkulapää se siinä poseeraa!
 
                      Ja tässä samainen tytteli hieman vanhempana
Kerran nukkemaakari, aina nukkemaakari!
 
          Tässäpä taidan olla jo 10 vuotias rusettipää
 
Tässä on isä ja isän tyttö
Näiden kuvien myötä minä toivottelen teille kaikille nyt hyvää yötä ja pitäkää itsestänne huolta! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti